میخوای تمومش کنی...؟؟؟؟


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

میخوای تمومش کنی؟؟؟

باشه تمومش کن...

واسم سخته ولی باید یه جوری تحمل کنم...

میدونم کمرم میشکنه آخه نبودنت وزن داره...خیلی سنگینه....!!!

ولی برو...

واسم عذابه اگه ببینم از با من بودن عذاب میکشی....

واسم درده ولی دوس ندارم واست درد بشم...

میخوای بری..؟؟؟

برو....

با اینکه بدون تو واسم جهنمه ولی نمیخوام بهشتی رو که با اون داری رو خراب کنم...

بعد از رفتنت تنها میشم....

ولی خدا نکنه که تو تنها شی...

بد دردیه....

من تنها میشم ولی مهم اینه که تو تنها نشی...

مهم اینه که بعد از من یکی رو داری...

اصلا به خاطر اونه که من دارم تنها میشم...

به خاطر اونه که داری منو تنها میزاری...

همه کارات به خاطر اونه....

حتما خیلی بهتره...

حتما خیلی سرتره...

از من دلسوزتره...

واست پناهگاه بهتریه...

درکت میکنه..

مهربونه...!!!

پشتته....

 

اذیتت نمیکنه که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثل من باهات مهربون هست...؟؟؟؟

مثل من خستگی هاتو میفهمه؟؟؟

مثل من دردات رو درک میکنه؟؟؟

مثل من صبور هست ؟ ؟ ؟ موقع بهونه گیری هات....!

وقت هایی که عصبانی میشی آرومت میکنه؟؟؟

وقتی غیرتی میشی درکت میکنه؟؟؟؟

مثل من باهات کنار میاد؟؟؟؟

با کم محلی هات...

با دیر اومدنات....

بهونه اوردنات....

کنار میاد؟؟؟

مثل من تو دعواها کوتاه میاد؟؟؟؟

مثل من زخم زبوناتو نادیده میگیره؟؟؟

مثل من بعد از دعوا منت تو میکشه؟؟؟

مثل من هرچی رو میگی قبول میکنه؟؟؟

مثل من هست که رو حرفت،حرف نیاره؟؟؟

یه چیز مهم تر...

مثل من دوستت داره؟؟؟

مثل من عاشقت هست؟؟؟؟

 

چرا با من تموم نمیکنی ؟؟؟؟؟

 

حالا که اونو پیدا کردی چرا باز منو اذیت میکنی؟؟؟

تمومش کن...

بهونه نگیر...

دعوا نکن...

داد نزن...

فقط دیگه تمومش کن...

برو خوشبخت شی عزیزم...

فقط برو...

حالا که میخوای بری،برو...

اینم بدون که یاد تو هیچوقت از یادم نمیره...

تو هم سعی کن خاطره هامونو از یاد نبری...

وداع کن و  برو...

وداع آخر...

یه  خدافظی واسه همیشه...

ولی بزار ازت یه چیزی بخواهم...

حالا که یکی دیگه رو پیدا کردی با اون خوب باش...

با من که خوب نبودی،لااقل با اون خوب باش...

با اون که الان پیششی....

با اون که الان زندگیته...عشقته....نفسته....همه کسته...!!!یادش به خیر روزهای اول هم به من اینا رو میگفتی...

پشت من نبودی،واسه اون پشتیبان باش...!!!

تو مشکلاتم پشتم نبودی،مثل کوه پشت اون باش...!!!

تنهایی های منو پر نکردی،نزار اون تنها بشه....

وقت غصه هام پیشم نبودی،وقت غصه های اون پیشش باش...!!!

گریه کردم،اشکامو پاک نکردی...

نزار اون اصلا از چشاش اشک بیاد...اگه اومد اشکاشو از رو گونه هاش پاک کن....!!!

هیچوقت از رو محبت و علاقه بغلم نکردی....

اونو بغلش کن...

نزار مثل من تویه حسرت لمس اون شونه ها و بازوهای مردونه بمونه..!!!

نزار فکر کنه که تنهاست...

اون اگه تورو داشته باشه واسش بسه...

واسه من که همه چی بودی...!!

دنیام بودی،زنگیم بودی،نفسم بودی،همه کسم بودی...!!!

مهربونی هات با من فقط موقع نیازت بود...ولی با اون همیشه مهربون باش...!!

بداخلاقی هات واسه من همیشگی بود...

اما هیچوقت با اون بداخلاق نباش....

نبودن هات واسه من همیشگی بود...!!!!

خاطرات خوب هم داشتیم...

نه اینکه نداشتیم....

داشتیم ولی کم بود...

اونقدری که تو این همه خاطرات بد گم شده...

اصلا شرمم میاد که بگم....

خجالت میکشم از خاطرات خوبمون حرف بزنم...

آخه همه مهربونی هات،هم زبونی هات،هم دردی هات،ناز کشیدنات،بوسیدنات و ... فقط موقع نیازت بود...

همین...

نیاز تو،هوس تو،طالب بودن تو،خواست تو واسه من هم برابر بود با عذاب

                                                             هم برابر بود با خوشی

            عذاب من در مقابل هوس تو

عشق من در مقابل نیاز تو

اصلا قابل قیاس نیست....

من دنبال چی بودم؟تو دنبال چی؟

عشق من از روی دوست داشتن بود....

عشق تو از روی هوس...

راضی بودی!

رضایت تو به چه قیمتی بود؟

به قیمت عذاب من...

چندبار فهمیدی که پشت اون همه حرفای کثیفی که بهم میزدی،وقت جواب دادن اون حرفا چه عذابی میکشیدم...

چندبار فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟

بغضم رو چند بار حس کردی؟؟؟؟

هوس تو در مقابل عشق پاک من و عشق پاک من در مقابل هوس تو فقط یه نقطه بود...

حالا هم دیگه تمومش کن...

دیگه طاقت هوس تو و احمق بودن خودم رو ندارم...!!!

سوت پایان رفاقت رو بزن...!!!

برو...

بدون من...

بدون دلیل...

بدون بهونه...

فقط برو...

خوب پسم زدی...

خوب خردم کردی...

خوب فروختیم....

همه چی خوب بود...

خیلی خوب....

حالا هم برو.....

تمومش کن....

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

                                     "خوشبخت بشی،عزیزم! "






برگ از درخت خسته میشه،پاییز بهونه ست...!!!!





چه کسی میگوید که گرانی شده است؟؟؟دوره ارزانیست!دل ربودن ارزان!دل شکستن آسان!آبرو قیمت یک تکه نان!و دروغ از همه چیز ارزانتر....قیمت عشق چقدر کم شده است!کمتر از آب روان...و چه تخفیف بزرگی خورده،قیمت هر انسان!!





نمیدانم که دانستی دلیل گریه هایم را/نمیدانم که حس کردی،سکوتم در حضورت را/و میدانم که میدانی ز عاشق بودنت مستم/وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم...!!!





دیدم تو را با دیگری که غرق گفتگو بودی/که آهسته با او راه میرفتی/سراپا غرق او بودی و به من چو بیگانه نگاه کردی/تو حود ندانستی با این کار گنه کردی/وفایی رو که میگفتی،صفایی رو که میگفتی،این چنین بود؟؟؟

گناهت را نمیبخشم

                                    "هرگز"

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

logaft
ساعت22:43---24 بهمن 1390
سلام شیواجون!!!! چطور متوری؟؟؟

بابت این همه دوریم از خواهر گلم، ببخشید عزیزم...فاطمه هم میدونه...بدجور کارام به هم پیچیده!

با این همه در اولین فرصت پیدام شد!

آجی اول اینکه آپات عالی بود...مخصوصا آپ میخوای تمومش کنیت حرف نداشت!

البته فقط اونجایی که دلنوشته بود...بقیه شم قشنگ بود اما خب خود من تو پستام شعر یا مطلب ادبیاتیه خاص نمیذارم! با این همه در کل عالی بود!

آجی راجبه فاطمه ازت گله دارم، گلمه مو اینجا نمیگم، بعدا اگه صداتو شنیدم میگم!

تو به من قول داده بودی پشت فاطمه باشی و نذاری از من دلسرد شه...دلسرد نشده...اما سایه هایی از دلسردی میخوان دلسردش کنن...اگرچه مطمئنم فاطمه کم نمیاره...حالا گله مو بعدا بت میگم!

راجبه آجی سلی هم...آجی سلی همیشه در همه حال در همه جا هست! اصلا جویای علم غیبش نشو!!! علمش از غیبم خفن تره!!!پاسخ: ای خدا... پس باز دعوا در پیش داریم....


سلی
ساعت8:41---24 بهمن 1390
پاسخ: نه به جون خودت.... خداوکیلی میگم... ازکجا میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟ علم غیب؟؟؟؟؟

رامین
ساعت22:58---23 بهمن 1390
عشق یعنی زمزمه در گوش یارت تا سحر،

گرم آغوشش شدن ،از حال دنیا بی خبر؛

عشق یعنی دیدن خواب نگاه خیس یار،

عشق یعنی با خیالش،بی قرار و بی قرار.

اینم فی البداهه تقدیم به شما که اینقدر به یاد من هستید.بازم سر بزن.
پاسخ: رو چشمم!!! جدیدا همه چه فی البداهه گو شدن!!!


سلی
ساعت16:35---23 بهمن 1390
سلام خیلی قشنگ نوشتی حرف نداشت موفق باشیپاسخ: واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو چطوری میفهمی من آپم؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:میخوای تمومش کنی؟؟؟؟,ساعت 14:1 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak